Gta 4 Paketleri(FPS Artış ve başdönmesi,donma vb problemlerin çözümü)

Merhaba Arkadaşlar!

Birçok sorun vardı.Donma veya başdönmesi gibi.Böyle problemleri olanlara Gta 4 resmi paketlerinin hepsini tek bir paket haline getirdik ve hiçbir yerde bulunmayan özel bir crackte içinde.Hepsini tek bir pakette topladık.

Paketin Beraberinde Getirmiş Olduğu Başlıca Yenilikler Ve Oyundaki Düzelttiği Hatalar:

1-Oyunda bulunan bazı grafiksel problemleri düzeltiyor,
2-Oyuna yeni grafik ayarları ekliyor,
3-Oyunun performansını artırıyor, (Hele Hele FPS Artışında Çok İyi Bir Artış Oluyor)
4-ATI Radeon 1900 serisinde görülebilen hataları düzeltiyor,
5-Çoklu oyuncu modunda düzenlemeler yapıyor,
6-Sonradan çıkacak olan Patch'lerin yüklenmesini yani uyumlu olmasını sağlıyor,
7-Düşük Sistemlerde konfigürasyon ayarını en iyi şekilde ayarlamaya yardımcı oluyor...

PAKETİN İÇERİĞİ:

GTA 1.0.1.0 PAKET
GTA 1.0.2.0 PAKET
GTA 1.0.3.0 PAKET
GTA 1.0.4.0 PAKET
CRACK

Anlatımı Paketin İçinde Mevcuttur.

RapidShare Linkhttp://tinyurl.com/gta4paketleri

MediaFire Link :http://tinyurl.com/gta4paketler-rar2

Hepinize iyi eğlenceler.

GTA4TURKEY YÖNETİMİ

39 yorum:

  1. Açılmayan oyunum açıldı üstelik jetten bile hızlı oynuyorum sistemin pek iyi olmamasına rağmen..Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Gayet hos bir programa benziyor bos bir vaktimde mutlaka indirecegim.

    YanıtlaSil
  3. indiriyorun inşallah işe yarar

    YanıtlaSil
  4. İki gündür baş dönmesinden deliye dönmüştüm. Bu paket düzeltti sonunda oyunu. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. kardeş dediğin gibi yaptım hiçbirşey olmadı, önceden oynuyordum ama baş dönmesi vardı ve de grafiklerde hata vardı, iki kere dediklerini uyguladım ama hiç oyuna bile girmiyor sağol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.systemrequirementslab.com/CYRI/download.aspx?name=Grand-Theft-Auto-IV&id=10802

      Buradan sistem sonucuna bakabilir misin?

      Sil
    2. admin ben o siteye girdim yesil geliyor ama normal yesil acrmi bilgsayrm gta iv

      Sil
  6. diyorum ki crak yapmadan sadece partları yüklesem olur mu

    YanıtlaSil
  7. olmadı bu seferde başka hata veriyor

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşım dediklerini yaptım daha sonra oyunun simgesine tıkladığımda razor 1911 geliyor sonra kayboluyor 5 sn sonra tekrar geliyor.Oyun açılıyordu şimdi o da yok çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Crack i yaptınız mı?
      Yaptıysanız tekrar kopyalayıp bilgisayarınızı yeniden başlatın.
      Oyununuz mutlaka açılacaktır

      Sil
  9. admin kardeş oyunu yükledim başka yerden crak yaptım oyun açılıyor ama grafiklerde hata var adamın yüzü gidiyor bazen, şimdi senin pakettekilerden hangilerini yükleyeyim, ya olmadı artık telini ver ordan arayayım :) 3 haftadır çözemedim bu işi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,

      Bu linke tıklayın indirin.Hepsini tek tek kurun ve içindeki crack i yapın.

      Grafiklerdeki hataların resmini koyabilir misiniz?

      Ekran kartıyla ilgilide olabilir.Bu paketi yapılınca sorununuzun çözümlenmesi gerekir.

      Sil
    2. admin kardeş aşağıya derdimi yazdım, sistem özelliklerini de yazdım, cevabını bekliyorum

      Sil
  10. ya baba şu an senin önerdiğin paket hariç oyun kurulu oynuyorum ancak donma var, benim pc'nin özellikleri
    i5 2400 3,1
    gıgabyte z68P-DS3 1155 ddr3 2133 mhz
    8 gb ram
    AMD redeon hd6790 ddr5 1 gb
    ama senin paketi yükledikten sonra oyuna girerken fatal 4 eror diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini düzgün yüklüyormusunuz?

      Tek tek seçeceksiniz anlatımdaki gibi.

      4 tane paket var içinde.Crack i de yaptınız mı?

      Sistem özelliklerinize göre gta 4 ün canavar gibi çalışması lazım.

      Sil
  11. wista ultimate kurulu netten araştırdım bir güncelleme varmış onu da kurdum şimdi oyun oynuyorum ama sadece ara ara donma yapıyor, ne oluyor anlamadım,

    YanıtlaSil
  12. ARKADAŞLAR GTA4'DEKİ DONMA SORUNUNU ŞU ŞEKİLDE ÇÖZDÜM, OYUNU YÜKLEDİKTEN SONRA SADECE 1.0.1.0 PAKET
    GTA 1.0.2.0 PAKETLERİ YÜKLEDİM, SONRA SORUN ÇÖZÜLDÜ :)

    YanıtlaSil
  13. Yapdıgınız düzenbazlık yükledım oyuna tam gırerken hata werıyor.!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne düzenbazlığı? Biz bu işten tek kuruş para almıyoruz. Bedava yapıyoruz. Denemiyorsun burada yorum atıyorsun.3 tane pc de denedik biz bu paketi.Sanki bu işten para alıyoruz.Herkesin iyiliği için yapıyoruz.Açıklamaları dikkatli yapınız.

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Link kontrol edilmiştir ve çalışmaktadır

      Sil
    2. Link kırık düzeltirmisiniz?

      Sil
  15. 1, 2, 3, 4. patchleri yükledim ardından klasörün içindekilerin hepsini kopyalayıp ana dizine attım fakat razor yazısı geliyor ve gidiyor oyun açılmıyor yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Crack attınız mı?
      Eğer attıysanız tekrar atınız tüm klasörleri kopyalayıp.
      Ekran kartınızın son sürüm driverını yükleyin.

      Sil
  16. yardım et admin duy sesimii

    YanıtlaSil
  17. admin link sağlam demeyi biliyosun yardım etsene 2 gün oldu

    YanıtlaSil
  18. arkadaşlar oyunun arabalarına ve oyunun reklamlarına fala ndokunmuyor dimi herşey eski halinde

    YanıtlaSil
  19. arkadaşım link kırk bir bakı ver

    YanıtlaSil
  20. link ölü admin

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar trafik sorunu yüzünden linklerimiz dışarıya kapanmıştı.Altyapıyı geliştirdik.Sorunsuzca indirebilirsiniz.Yaşanan aksilikten dolayı kusura bakmayın.
    İyi Eğlenceler ;)

    YanıtlaSil
  22. admin linkleri bidaha kontrol et ikiside ölü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen tekrar deneyin.
      Linkler kontrol edildi, çalışıyor

      Sil
  23. bişi dicem lütfen cevap ver ADMİİN.bu indireceğimiz linkler nasıl kuruluyo tam olarak ayrıntılı...?

    YanıtlaSil
  24. admin linkler ölü yeniden yüklermisin

    YanıtlaSil
  25. linkleri düzeltirmisiniz

    YanıtlaSil