Gta 4 Çok Zararlı Hata

Herkese Merhaba!
Korsan Cd almıştım.Gta 4 ü yükledim.Böyle bir hatayla karşılaştım.Gta 4 Yüklenirken ilk dvd nin sonununda Çok zararlı hata diye bir hata çıktı!Muhakkak sizede böyle bir sorun çıkarsa pcnizi hemen suçlamayın.Aldığınız yerden değiştirin.ben 2-3 sefer değiştirdim.Sonunda doğrusu çıktı.Neyse araştırdım.Bu hata oyunun dosyalarının yazımından kaynaklanıyor.Genellikle Yüklenen Cd-DVD lerin sonunda çıkıyor.Cd niz çizik diye düşünmeyin.Ve hemen gidip değiştirin.
gta4turkey.blogspot.com

4 yorum:

  1. Aynen Kardeş Aynnısı Bendede Oluyor Çözüm Bulamadım

    YanıtlaSil
  2. Bu hata oyunun dosyalarının bozuk olduğunu gösteriyor.indirdiğiniz veya aldığınız yerden kaynaklanmaktadır.

    YanıtlaSil
  3. ama ben iso olarak indirdim?

    YanıtlaSil
  4. aynen bende de çıktı hata bende kapattım
    şimdi arştırıyorum
    bide bi şey sorucam sizdede bu hata çıkmadan önce bazı dosyaları yüklerken hata verio bende yoksay diyorum devam edio böyle 5-6 defa oldu en sonunda çok zararlı hata diye yazı çıktı

    YanıtlaSil